Saglikci yumuşacık yorum..〽️
Cumartesi bu sebeple doktor kontrolüne gittim. Ben herhangi bir talepte bulunmadan doktor iştah açıcı bir şurup verelim dedi, sevinmedim de değil :) iki gündür kullanıyoruz ve dün yayla çorbası yaptım maşallah iyi yedi (işe yaramış olabilir 😊 ) anne sütünü çok seviyor. Varsa yoksa o olabilir, bir de ekmek kemirecek ıspanak yiyecek sevdikleri şey bunlar ama bunlar da kilo yapmıyor işte :) bebeğim 36 haftalık ve 2400 ile doğmuştu. Şuanda 12 aylık ve 9 kilo.. Bana göre çok güzel bir konumda. Fakat doktorumuz 12 aylık bebeklerin 10 kilo olacağını belirtti ve kilo eksikliği var dedi. Buna üzüldüm o yüzden arayışlara koyuldum. Şimdi yazdıklarınızı tekrar tekrar okuyacağım.