Saglikci Müthiş açıklamanızdan ötürü çok teşekkür ederim. Bebeğim bundan 2 haftası öncesine kadar ne versem yer, yemek aramaz seçmez sıvı katı demez yerdi. Fakat yeterli değil demek ki bu kilosuna yansımamış. Bir yaşını görmemizle beraber (6 gün oldu) efsane bir değişiklik oldu. Ağzını kitliyor, açmıyor, yemiyor, zorla sokarsam diliyle dışarı çıkarıyor. En sevdiği yemekler olan tarhana çorbası, ıspanak yemeğine karşı dahi kendini kapatıyor. Bunu 6 gündür yaşıyorum ve bunu (var mıdır bilmiyorum ama) 1 yaş sendromu şeklinde düşledim. Bugün doktor kontrolüne gittiğimde, kilosunun düşük olduğunu söyleyince moral bozukluğu yaşadım ve ne yapabilirimi sormadan, bunları şunları yiyor demeden direk devam sütünü sordum. Anne sütünü sağarak verdiğim için çok fazla zorlanıyorum ve günde 3 / 4 saatim yalnızca süt sağmaya gidiyor. Biraz daha kolaylık olması adına (1 yaş itibariyle her şeyi de yiyebileceğine göre) pınarın kutu şeklindeki devam sütü cazip gelmeye başladı. Ben bunu tamamiyle mama olarak düşünmedim. İnek sütü misali anne sütünün yanında ek alır diye düşündüm.
Bebeğinizin maşallahı bar her şeyi giyebiliyor. Benim ki şu zamanlar da sanırım seçicilik gösterecek. Ben sabahını kahvaltıyla başlar gecesini muhallebiyle bitirirdim. Şuan ne bu başlangıcı ne de bu bitişi yapabiliyoruz