Sedonay balgam vardır nefes alamıyordur balgamını temizlemen gerekebilir. Burnu tıkalıdır. Reflüsü vardır ağzına gelip genzine kaçıyodur enfes alamıyordur. Mosmor olacak kadarsa bu düşme refleksiine ya da nazara bağlanmamalı doktoruna danışmalısın. Elbette duasını okuyacaksın fakat önleminide almalısın. Yan yatırabilirsin ya da yüzüstü dene. Benim bebeğimde çok sıçrıyordu yüzüstü yatırarak o refleksi unutturdum baya bi. Reflğsü5içinde doktor sadexe yüzüstü yatarsa reflü olmaz dedi böylelikle o da halloldu. Şimdi havalar hafif rüzgarlı burnu kuruyor olabilir nazalnem var doktoruna danışarak onu kullanabilirsin. Nefes almasını zorlaştırır kuru burun. Gazı olabilir. Her şey olabilir yani.