Sedonay bebekler bazen kendini boşlukta hissediyor canım sen öyle herkesin her dediğine bakma bebek bu yani . Çocuk bir yere tutunmaya o an güvende hissetmeye çalıştığı için yapıyor nefessiz kalmıyorsa morarma vs gibi hiçbirsey olmaz korkma . Herşey de birsey arıyoruz annelik iç güdüsü ama çokta herşeye takılmamak gerek . Korktuğu içindir o yüzden kundaklayın diyorlar . Benim bebeğim de öyleydi büyüdükçe geçti . SDece uykudan o an kalktığında elleri boşta kalınca ağlıyordu kucağıma aldığımda geri uyuyordu nefesinde herhangi bir şey yoksa korkma 👍🏽