Bebeklerde ve çocuklarda covid sonrası en önemli muayene kalp muayenesi. Biz de bebeğim 3.5 aylıkken geçirdik eşim annem ve Ben bebeğin de 1 gün ateşi hafif yükseldi ama sonrasında geçti. Bizde zaten üfürüm mevzusu vardı o yüzden 7. Ayda kardiyolojiye götürdük bir sıkıntı yok. Ateş veya başka bir konuda sıkıntı olmadı şu an 11.5 aylık