Zuhal3659 Biz ailecek virüs olduk oğlum 7 buçuk aylıktı ilk gün 10 saat süren bir ateşi vardı. Her kafadan bir ses çıkıyor. Kalbinde ciğerinde sorun olur diye! Sorum şu ki 2 ay önce covid geçirenler yardımcı olur mısunuz ne gibi bir problemle karşılaştınz? Çok korkuyorum bizim bugün 10.günümüz çok şükür ki oğlum iyi
Pembebeyzmavi Zuhal3659 kızım 4 aylıkken korona olduk şuan 8 aylık. Ailecek olduk bebeklere test yapılmıyormuş ama onunda korona olduğunu anladım çünkü tamda o sıra 2 gün ateşlendi ve hafif öksürüğü vardı. Sonra hemen geçti çok şükür bir sıkıntı yaşamadık. Ara ara öksürüğü oldu sonrasında korktum bemde ama meğer diş dönemiymiş dişi çıkarınca öksürüğüde geçti
Meryem88 Zuhal3659 valla canım ben ikinci defa kovid. Oldum eşim ilk defa şuan karantina dayız.5 yaşında oğlum 20 da Bi kızım var. Geçen yıl kurban bayramın da kovid olduğumuzda oğlumda sadece hafif burun akıntısı oldu. Kızım o zaman daha 1 yaşına yine basmıştı. Kızımda da sadece hafif burun akıntısı ve sadece başında hafif Bi ateş vardı hiç ilaç bile kullanmadım elimi ıslatıp başına sürdüğüm gibi ateş diye Bişey kalmıyordu 3. Gün hiç birşeyleri kalmadı. Bu defa ise çok şükür hiç birşey olmadı hissetmediler bile.
snyck Zuhal3659 bizde ailecek olduk bugün 10.günümüz 2 gün ateşlendi ara sıra da öksürük oldu onun dışında çok enerjik iştahı yerindeydi umarim ilerleyen gunler de bir sorunla karsilasmayiz
Ryhnmhmtuna Pembebeyzmavi yaa benm bebeğime 2 kere test yaptılar biri 5 aylıkkendi sanırım diğeri de 12 aylıkken hiç tereddüt etmeden yaptılar valla kimisi yapıyo kimisi yapmıyo demek ki tuhaf 🤔
Elifaydn Kızım. 7 aylıkken olduk ailecek , ateş ve iştahsızlık dışında çok şükür birşey olmadı ateş 2-3 gün sürdü iştahsızlıkta 1 gafta yaklaşık somra geçti çok şükür . Allah yardımcımız olsun acil şifalar diliyorum
Zuhal3659 Bizim de geçti çok şükür ama benim merak ettiğim 2-3 ay snra herhangi bir ateşlenme yaşadınız mı? Çevremdekiler sürekli doktora git diyor! Çok korkuyorum
Meryem88 Zuhal3659 çok şükür Bi hiç ateş yüzünden hastanelik olmadık. Bebeğini en iyi sen bilirsin. Gerekirse götürürsün zaten durduk yere neden doktora götüreceksin. Birşey Olmaz Allahın izniyle.
Zuhal3659 snyck bizim de bugün 10.gün çok geçmiş olsun bizim ateş çok uzun sürdü kğçük olduğu için ilacı da zar zor içirdik hep
Gzdzeynep Zuhal3659 covid olmamızın üzerinden 6 ay geçti herhangi bir sıkıntımız olmadı. Ben hafif geçirdim kızımda hiç semptom olmadı 15 aylıktı kızım korona olduğumda. Çok geçmiş olsun
Benimoykum Zuhal3659 öncelikle geçmiş olsun sorunuz baya ters olmuş unlemli falan kalbinde cigerinde sorun oluyor diye ! Yalan mı soyledigimizi düşünüyorsun.
Zuhal3659 Benimoykum teşekkür ederim ama neyi ters? Noktalama işareti kullanmam acil önemli bir bilgiden kaynaklı
GoGirl Zuhal3659 biz de sorun yasamadik ama belli bir sure snr Mıs- c hastaligina yakalanan cocuklar oluyormus aksi bir durumda doktora gtmekte fayda var
Nrnfth Zuhal3659 mis c diye bi hastalik görüluyomus covidden sonra sanirim ondan korkuyosunuz 6 ay önce gecirdik biz covid atlattiktan sonra 2 kere kan tahlili verdik genel kontrole götürduk herseyi normal cikti gecenlerde baya bi atesi yükseldi kizimin ama 3gun sonra düstü bu hastaliktan suphelenmediler sizde kan tahlili yaptirin karaciger bobreklere bi zarari olursa cikiyomus kücük olduklari icin cigerlerinde tutunamadigini soylemisti doktor
Zuhal3659 Nrnfth ahh çok geçmiş olsun evet bundan korkuyorum.. Stresten midem bulanıyor başım dönüyor o hastalık bi belirti veriyor mu peki bir bilginiz var mı?
Benimoykum Zuhal3659 sanki abartiliyormusuz gibi algıladım burda herkes ayrı telden çünkü neyse böyle dusunmeyeceginizi düşünerek paylaşayım kötü tecrubemizi kızım 2 yaşında 3-4 gün 38 in altına düşmeyen ateş sarı yeşil balgam gece öksürüğü eşlik etti bir hafta da 4 ayrı doktora götürdüm sırtını dinlediler bişey yok denildi tam kan sayımı yapıldı idrar sonuçlar temiz akciğer filmi istememe rağmen hiçbiri çekmek istemedi küçük diye sonra ellerinde yüzünde soğukluk başladı covid testi pozitif çıktı kendi istedigim ile akciğer filmi çektirdim hemen hastaneye yatış kararı çıktı covide bağlı zatürre teşhisi koyuldu tomografi de daha netti bir hafta hastane de yattık şuan bagisikigi güçlenmesi için bitkisel tedavi oluyor bir buçuk ay sonra tekrar ciğer filmi çekilecek umarım böyle şeyler başınıza gelmez 🙏🙏 en ufak bir tereddüt olursa götürün çok geçmiş olsun
GoGirl Zuhal3659 ates kusma ishal eklem agrisi vs gbi belirtileri oluyormuş genellikle gecirdikten 2 4 hafta snr oluyomus
Zuhal3659 GoGirl eklem ağrısını anlayamam muhtemelen ishalimiz devam ediyor hastalığın etkenleri olarak inşallah korktuğum başıma gelmez teşekkür ederim..