BabyGirl Benim de eşim polis şuan nöbette 🤷🏻♀️ Evde olsaydı da çıkamazdık bi yere kıZım henüz 20 günlük ve yaşadığımız yerde kar yağıyor🤭 yaz gelsin de kızımızı da alıp gezip tozalım ☺️👨👩👧
Tosbikim_351218 Ozlem06 evet var ben 🙄ek işe gidiyo akşam 11 de geliyo herkes kocasıyla geziyo ben evdeyim o dq işte