Mrvemrve
Çok geçmiş olsun ağrılar kişiye göre değişir ben 3 ay çekmiştim belki de psikolojikti bilmiyorum.Göbeğe gelince 1 sene yavaş yavaş şiştiği için hemen inmesini beklemeyin.Sağlıklı beslenme ve sporla göbeğiniz eski haline gelir sadece kendinize biraz zaman verin eğer hamilelik öncesi aktif spor geçmişiniz varsa 3 ay yoksa 6 ay sezeryan doğumlarda spor yapmak için bekliyoruz.Aksi takdirde iç dikişler zarar görebilir ki zaten hareketi yapmakta oldukça güç oluyor ve ağrılar yaşayabiliyorsunuz.Bu dönemde süt yapar diye yemeğe yüklenmeyin sağlıklı beslendiğinizde hem sütünüz hem de kilonuz gidicektir kendinize ve vücudunuza zaman tanıyın hepsi geçiyor