Alyaask sizin yaşadığınızı okurken gözlerim doldu annelik bu sanırım. Benim kardeşim ergenlik epilepsisi geçirmişti ben varken oldu hemen müdahelesini ben yapmıştım çok zor rabbim kimseye yaşatmasın 🙏🏻 Balgam ve öksürük varsa aktarda günlük var. Damla sakızı gibi onu tavada yakıyorsunuz duman çıkmaya başladığına göğsüne koyacağınız kadar pamuğu dumanın üstüne tutup göğüsüne koyuyorsunuz annem bizi öyle büyüttü belli bir büyüğümüz biliyordur 🙏🏻 Geçmiş olsun