Gokce1504 Mastit olduğumda bildiğin ağır grip atlatıyormuşum gibi olmuştum defalarca oluyordum ben bi de. Vücudumda ağrılar, sıtma, ateş, kırgınlık herşeyi yaşadım bi ılık duşa girin içebiliyorsanız da bi ağrı kesici için inşAllah iyi gelir. Çok geçmiş olsun 💐