Elifsumm01 eşimde kopma mevcut ama ameliyat olmadı. Ameliyat sonrası dinlenme ve iyileşme süreci zor ve sancılı onca süre çalışmamayı vs göze alamadı en ufak zorlamada ameliyat öncesinden daha kritik duruma gelme ihtimali olan zor bir operasyon biz cesaret edemedik genelde kötü yorumlar aldığımızdan. Hala dönem dönem çok acı çekiyor kremler haplar vs ama hiç eskisi gibi sağlıklı hissetmiyor her hareketinin öncesinde hep tereddütlü 😔