Ayazmoms hiiç takılmayın bende ağzım açık okuyorum ama doğum kilosunu baz aldığımda oğlumun kilosu normal. 5 aylıkken 7 kiloydu doktor iyi dedi bitti. Malesef alışmışız biz tombul bebek görmeye, sevmeye. Sanki tombul olunca çok sağlıklıymış gibi, bizimki zayıf yetemiyor muyuz gibi düşünüyoruz 😂