aksu5334 Esmece yok doğum yapınca çıktım mecbur işten. İkinciyide yapayımda ikisi birlikte büyüsün diye düşünüyorum işte. Sonra çalışırım😊
Sulegorkem kbtmz kızım mayısta tam 3 yaşında olucak şu anda 9 haftalık hamileyim bana kalsa 1 bucuk yaş olucak arasında ama pandemi falan girince eşim istemedi ozamanlar
Gulsah4141 kbtmz kızımın 12 haziranda 2 yaş doğum gününü kutladık 16 haziranda doğum yaptım 2 kızım var araları tam 2 yaş iyiki de öyle olmuş çok güzel anlaşıp oynuyorlar 🥰
AlpBeyinAnasi kbtmz Normal doğum yaptım, 5 saatlik sancının ardından çok da zor olmayan bir doğumdu. Epizyotomi yapıldı, dikişlerim oldu. Yani tabi ki doğumun en kolayı bile zordur. Ama sonuçta bütün zorluklara rağmen oğlumu gördüğümde her şeyi unuttum gitti💛💕