AlpBeyinAnasi kbtmz 3 ay 8 günlük oğlum var, normalde 1-1.5 yaşına gelsin ikinciyi yapalım diyorduk, şimdi kararlıyım 8-9 aylık olsun öyle yapıcam 😁
AlpBeyinAnasi kbtmz Yani aslında oğluma bağlı bu durum, zor bir bebek değil o yüzden ikinciye bakacak gücü buluyorum kendimde 😅
kbtmz 41hamile bazen çok sevecen bazende çok yıpratıyorlar insanı gerçekten ama ben sırf doğumdan korkuma yapmak istemiyorum bide bunun yetiştirmesi geceleri uyanması başına en ufak birşeyim gelmesi falan var gerçekten çok zor ve bğyük sorumluluk
kbtmz Surayusa tabi buda doğru ama yanında yardım edicek biri olursa daha kolay ilerliyebilir ama diğer türlü gerçekten zor
Mom7856 kbtmz çok zordu hamilelık dönemim olsun doğum olsun ama ben yinede istedim kızım şu an tam 1 yaşında bende 30 haftalık hamileyim 2 ay var doğumuna
kbtmz nurelem yaşadıklarınızın farklı versiyonlarını yaşadım gerçekten çok zor ve yıpratıcı ama dediğiniz gibi yaşları yakın olması daha iyi olur hem beraber takılırlar hemde rahata ermişken tekrar o süreç zor olur
Demetbulut kbtmz 9 yaş var aralarinda .. kizim benim en buyul yardimcim .. basta cok tereduutte kalmistim acaba nasil karsilar diye (kizim ilk evliligimden ve baya sorunlar vardi) basta istemiyorum falan dedi sonra anlattim hamile oldugumu cok sevindi ve kardesini gozunden sakınır 😍
AlpBeyinAnasi kbtmz Normal doğum yaptım, 5 saatlik sancının ardından çok da zor olmayan bir doğumdu. Epizyotomi yapıldı, dikişlerim oldu. Yani tabi ki doğumun en kolayı bile zordur. Ama sonuçta bütün zorluklara rağmen oğlumu gördüğümde her şeyi unuttum gitti💛💕
kbtmz Deletedmom54121 yok canım geçirmiyorum zaten meraktan sordum ben spiralliyim 🤩 hatta ekstra korunuyorum