Selma42 pasaminannesi06 tamam yazmışsınız modeli. Aslında muallakta kaldığım bir modeldi ve Ankara bayisinde olmadığını söylediler. Eşim bu şekilde alışverişe genelde karşı ama bi konuşup size döneyim
Selma42 pasaminannesi06 bu şekilde yani firma değilde kişisel satışlarda kapıda ödemeli olabiliyor mu? Firmalardan bile bir iki alışverişimiz ancak oldu haliyle biraz tereddüt ediyorum anlayışla karşılayacağınızı umuyorum 😊
pasaminannesi06 Selma42 kapıda ödeme yapabilmem icin vergi dairesinde bir belgem olması lazım yanı is yeri vs olması lazım isterseniz intgramdan yazın konuşalım detayları Fzkaradas34 hesabim
MerveCinarKaya Aysee satılmadıysa mrwklkl@gmail.com bu adrese foto atar mısınız ? İnstagram kullanmıyorum