Perilla Fatmacicek möllers sitesinden yorumlara baktim 3_4 yas ustu diyo kndi icinde ayruliyo mu acaba daha erken kullanmak icin
Fatmacicek Perilla tavsiye ettikleri o yaş aralığı . Ama Dr biz gerek gördükçe 6 aydan sonra başlatıyoruz demizti . Bende ilk başta terettut etmiştim
dua-35-48 Perilla bizde kullandık evet iştah açıyor bu bir gerçek fakat benim kızım yemek yemeyi sevmediği için kullandığımız süreçte gece emmelerimiz fazlasıyla çoğalmıştı , süte düştü daha çok o sebepten bırakmıştım , şimdi mollers kullanıyorum memnunum 🌸
Perilla dua-35-48 Şöyle benim bebiş mamayi reddwtmisti gece anca uykuda verebiliyodum ek gida severek yiyodu 9.ayda diş donemine girdi ikiser ikişer cikti dişler o zaman ek gida reddi ve mamaya duştu şuanda da ayni devam ins faydasi olur yoksa möllers denicem doktorumla goruşup
dua-35-48 Perilla inşallah faydasını görürsünüz ,iştahsız bebek çoook zor çok iyi bilirim . Bol iştahlar 🌸😃