Ikizzannesi20 henüz odasını ayırmadık, havaların biraz daha ısınmasını bekliyoruz. Kameramız var, gündüz uykularında da kullanıyorum. Mutfakta, salonda olduğum için büyük rahatlık oluyor. Gece ayırdığımız zaman hareket sensörlü kameralar var. Telefona bildirim geliyor, görüntü açılıyor vs. Onlardan almayı düşünüyorum