Selbal ömürlük bir set çünkü metal çatal kaşık kullanıyorum her gün minik bir çizik dahi yok. Ama kullanımı çok kolay değil çünkü kulpları mecbur bor bezle tutuyorsunuz.çok da ağır değil diğer dökümlere göre hafif bile sayılır. Zaten komple bir set almak yerine minik bir tavaya da tencere alıp denemek lazım.