Selbal evet 2 senedir bulasik makinasinda yıkıyorum hiçbir şey olmadı taş gibi sağlam hafif degil ağır tencere. Icini dışını sungerle cifle de ovuyorum yine bisey olmadı. Hep içindeki yemeği demir kaşıkla karıştırdım hic silikon tahta kaşık kullanmadım, yine de cizilmedi. En memnun kaldığım esyalarimdan cok kullanışlı