tosbikinannesi1 yaptırdığımda 7 aylıktı. Bana kalsa daha önce yaptırılacaktım ama eşim müsade etmedi ama şimdi onunda pişmanlığını görüyorum. Kızımda gözle görülür derecede hafifleme ilerleme oldu çünkü uykularımız perperisandi ben açlık uykusuzluk 😵 Sefillerin 2021 versiyonuydum. Hiç korkmadı ağlamadı çok şükür ehil birine yaptırdıktan sonra sıkıntı olmuyor ha 7 aylık ha 7 günlük