Delibirhatunn Bebeğime organik yumurta veriyodum, bi kadın köyden getiriyodu ama dün onu bulup alamadım bitti yumurta. Normal markette satılandan versem mi acaba? Siz nerden alıp veriyorsunuz ?
tosbikinannesi1 Delibirhatunn kayinpederim tavuk çiftliği kurdu çok seviyo ilgilenmeyi bende sevindim oğluşuma organik taze taze yedircem diye. Ama yumurta alerjisi çıktı 😔🥀 Şuan nerdeyse herşeye alerjisi var yüzü çok kötü oluyor dökülüyor kabarıyor.
tosbikinannesi1 Delibirhatunn evet sizin konuyla alakası yok dert yandım birazcık☺️ çok üzülüyorum çünkü yesin istiyorum yoğurt yumurta 🤧
Delibirhatunn tosbikinannesi1 Bizimde yumurta alerjimiz vardı canım daha bu ay açtık diyeti. Bişey olmadı şükür. Bende o yüzden organik vermeye çalışıyorum herşeyi
Serrakus tosbikinannesi1 Kızımın da süt ve yumurta alerjisi var. Geçtiğimiz ay hacamat yaptırdım hem ona hem kendime baya hafifledi. İki gunince sarısını açtık. Araştırın isterseniz.
tosbikinannesi1 Delibirhatunn yaa gerçekten mi geçici bişey mi bu yani kaç aylıksniz etrafımdakiler hep böyle devam edeceğini söylemişlerdi çok üzülmştüm.
Delibirhatunn tosbikinannesi1 Tabiki geçici bişey. 3 aylıkken çıktı alerjimiz. 4 ay süt, yumurta diyeti yaptım. 7,5 aylık olduğunda kan ve deri testi temiz çıktı. Bende önce sütle sonra yumurtayla diyetimizi açtım. Şuan iyi gidiyoruz. 8,5 aylık oldu
tosbikinannesi1 Delibirhatunn ohh çok şükür canım afiyet olsun yarasın kuzuya 🌈🧡 Boze herhangi bi test yapılmadı ben kendim farkettim iki üç kere doktora götürdüm teste yapmadılar bende biraz zman geçsin götüreceğim tekrar bakalım.
Serrakus tosbikinannesi1 yaptırdığımda 7 aylıktı. Bana kalsa daha önce yaptırılacaktım ama eşim müsade etmedi ama şimdi onunda pişmanlığını görüyorum. Kızımda gözle görülür derecede hafifleme ilerleme oldu çünkü uykularımız perperisandi ben açlık uykusuzluk 😵 Sefillerin 2021 versiyonuydum. Hiç korkmadı ağlamadı çok şükür ehil birine yaptırdıktan sonra sıkıntı olmuyor ha 7 aylık ha 7 günlük