Ceylan11 merhabaa :) bebeklerin boynu kısa oldugu için yastıkta bogulma rıskı oluyormus dıye duymustum ben. Çevremde çok fazla bebekli kuzenim, arkadaşım var. Onlara da danışıyorum hep hiçbirinin doktoru önermemiş yastıkta yatmayı, ama reflüsü varsa reflü yatağı deneyebilirsiniz. Benim bebeğimde var ama reflu yatagından kayıyor cok hareket ettıgı için, o yuzden emıp yatırınca yan yatırıyorum ben