Bebeğim doğduğundan beri gece uykuları zaten kötüydü gazlı bir bebek olduğu için, bir de saat başı uyanırdı. Ama tam gazı azaldı artık geceleri iki saatte bir uyanıyor rahat uyuyor diyordum ki iki haftadır uykularımız felaket. Geceleri uykusundan ağlayarak uyanıyor daha doğrusu uykusunda hep mızırdanıyor. Gece tam 14 kez uyandık yaa. Bi yeri mi ağrıyor acaba diyorum ama gündüzleri çok neşeli bir sıkıntısı yok gibi duruyor, bugün tam dört aylık oldu. Atak dönemindeyiz ondan mı bu kadar kötü acaba uykuları, sizin bebekleriniz nasıl?