Ayfermehmet
Tesekkur ederim.
Sizede gecmis olsun. Umarim pozitif cikmazsiniz. Saglicakla kucaginiza alin bebeginizi.
Yeni dogum yapacaginiz icin bilemiyorum hastanedemi kalirsiniz direk taburcumu olursunuz. Ama eger ikinizde eve giderseniz esiniz karantinada olur. O ilgilenir. Siz emzirirken alir birakirsiniz. Cift maske ile az temas etmeye calisirsiniz.