Saripapatyammm Atesi düsmüyor. Calpol , fitil ,dus nafile oldu. 18 ay 16 gunluk Baska ne yapabilirim yasayan anneler ?
Ayad36 Saripapatyammm üzerini ince tut, calpol ve dolven yada başka bi ağrı kesiciyi 4 saat aralıkla ver canım, ılık bi duş aldır
Yelda35 Saripapatyammm emiyorsa siz parol için emzirin sütten geçer, koltuk altına ıslak havlu ayak altına öyle
Saripapatyammm 4mevsim_1esila Mom0768 Allah razi olsun hepinizden 🌸😑 Ayad36 gulse_uyak Yelda35 Nohutannesi Tubiko
Saripapatyammm Ayad36 gulse_uyak Dün arayan aile hekimine soyledim. Evden cikmayin. Ilac verin baska bisey yapilmaz dedi. Pozitifiz karantinadayiz 😑
Ayad36 Saripapatyammm öyle şey mi olur canım pozitifsin diye hastaneye gidemiyecek misin, bizde pozitiftik 112 yi aradım kendi şahıs aracım la gidecem dedim, bebeğimin ateşi düşmüyor diye sizi olur dedi aradığımız da kimseyle temas halinde olmadan çıkıp hastaneye gidebilirsiniz denildi
AsliuKaan Saripapatyammm acil saglik durumlari haricinde cikmayin yaziyordu. En kotu bir akraba filan alip doktora götürebilir.
Nohutannesi Saripapatyammm filyasyon ekibini arayın. Belki gelip hastaneye götürürler yada ilave önerileri olur
Tubiko 4 saat aralıklarla parol verdik eğer düşmezse iburomin zero verdik ve atlet külotla bıraktık ılık duş Allah yardımcınız olsun inşallah uzun süre düşmezse hastaneye gidin
4mevsim_1esila Saripapatyammm seni çok iyi anlıyor um bizde pozitif iz Allah yardımcın olsun canım zor ama sabir korkma ılık suya bol bol sok bişey olmaz
Mom0768 Saripapatyammm ya burda bi annede duymuştum sarımsağı ezip zeytinyağıyla karıştırp ayak altına sürdüğünde ateşi düşüyormuş
Saripapatyammm Ayad36 Aile hekimi doktor oyle deyince bizde kaldik öyle. Ekibi arayip görüsecegiz simdi.
Neclaokka Ayad36 merhaba benim bebeğim de covid sanırım eşimle ben pozitifiz bizimkinin de ateşini düşüremiyorum hastaneye götürüp götürmemekte kararsız kaldık bi müdahalede bulunuyorlar mı hastanede yoksa test yapıp eve mi yolluyorlar?