Yasemin_06 hepsinide yaptiriyorum kitap bakiyoruz.konusuyoruz.yuzustu oyuncak oynuyoruz.saga sola cevirmexe yaptiriyorum.demek biraz daha fazla yormam lazim.cunki yataga yatirinca tepiniyor resmen hani sanki benim enerjim var bitmedi der gibi.gaz tepinmesi degil cunki oyle oldugu zamanlarda oldu ozaman boyle bacaklarini yavas yavas cekip agliyordu.bunda boyle sanki enerji patlamasi yasiyor gibi.