Sumeyra87 bir de 4. Ayda yaşadıklarımı hatırlamak bile istemiyorum. Beni sinirden ağlatan diz kapaklarım bile ağrıyor artık diye hüngür hüngür ağladığım bir aydı. Normalde de kötü uyurdu ama 4. Ay pik yapmış kucakta uyumaya alışık olduğu için yerine koyar koymaz uyanıyordu. 4. Ayı atlattıktan sonra ilk işim yatakta piş patla uyutmaya alıştırmak oldu. Bir süre öyle gitti. Bu ayın sonunda da piş patı da bıraktım yatakta döne döne uyuyor. Elbette biraz söyleniyor 😂