Agah_ biz doğduğundan beri kullanıyoruz 15 günlüğüz. Çok memnunum damladan, kendi kendine çıkarıyor gazı bizim bir şey yapmamıza bile gerek kalmıyor. Günde 40 damlaya kadar kullanabilirsiniz demişti doktorumuz. 4-5 damla kullanıyoruz hemen hemen her öğününde, çok etkili oluyor.