Annepandaa
Nrmrvbzzz 1 ay 21 günlüğüz. Gündüzleri de geceleri de çok uyuyoruz hep ben uyandırıyorum. Ve ağlamıyoruz. Doktor %10a girdiniz gayet normal uyuması dedi çok şükür. Ama bu aralar geceleri biraz mız mızlanıyor ama ağlamıyor yinede 😊 Gelişim olarak etrafımızı izliyoruz, gülmelerimiz başladı. Kucakta olmaya bayılıyoruz 🤗 başımızı kaldırmaya hakimiz başını kaldırıp etrafına bakınıyor. Yatırdığımda kendi yatış pozisyonunu kendi almaya başladı 😁