Gokce_46 hiç bir büyüme yoktu sabitti hep şeklinde simetri bozukluğu yoktu hastanede çalışıyorum genel cerrahi doktoru gördü kötü huylu bişeye benzemiyor et beni olsa alırdım ama yüzeysel ben bunu alamam iz kalır dedi lazerle aldırdım ben uyuşturucu krem sürdü aldı 10 sn bile sürmedi sonrasında thiiocciline göz merhemi varya antibiyotikli ondan sürdüm bir 2 gün sonrada iz kalmasın diye krem sürdüm 1 ay da tamamen iyileşti yeri çook hafif belli başka bişey yok 🌸