sedaomur26 ben porselen yaptırdım ama pişman oldum. Doktorunuz çok iyi olmalı benim ki dişimi kestiği zaman ağzım kanlar içinde iken ölçüyü aldı tabii ki sonuç hüsran oldu. 1 hafta agladım dişlerimi kestirdiğim icin. Doktorunuz iyiyse kesinlikle memnun kalırsınız en iyi olan zinkoryum kaplama zaten.