sedaomur26 ön dislerim trafik kazası sonucu kırıldı kökten, 18 yaşındaydım uzun süre kullanabilmem için zirkonyum önerildi 10 yıl garanti vermişti doktorum, 14 yıl oldu geçenlerde 20lik disim tuttu gittim o arada bunlara da bakın dedim sorun yok daha gider iyi durumda dedi ben memnunum ki kaç kere darbe aldım ufak tefek kazalar, hele bebekten sonra kafa atmalar tekmeler falan sorun yok şükür gönül rahatligiyla yaptırın