ikiKudurukAnnesi benimki de 7 bucuk aylik ne duzeni eser kalmadi benimki ayni saatinde yatiyor ama saat basu kalkiyo hele sabah 4 ten sonra yarim saate bir kalkiyo dun bas agrimdan ilaclar aldim mahfoldum dis de yok henuz anlamadim ben disten mi yoksa bu 8. Ayin icinde bebeklere birsey mi oluyo 4. Ay atagimiz bile bu kadar zor gecmemisti