ikiKudurukAnnesi Burada bir kaç gündür uyku konusu halinde post açıyorum bilen bilir ben artık pes ettim içeride babası ile oyun oynuyor bende odada uzanıyorum bıraktım artık yaa uyumasın napim uyumuyor off bu çocuk neden böyle oldu yaa 😢
Mavibattaniye ikiKudurukAnnesi kendisi uykusu geldiginde mirin kirin eder zaten goz kasir kulagiyla oynar aglar zirlar sabir canim deneniyoruz uyumasin bi kac gun sonra yoluna girer ve dayanamaz duzenini kendi olusturur la havle bacim la havle
basaktpe12 ikiKudurukAnnesi canım 11aylık iken bizde öyleydik sabaha karşı uyudu 7-8i bile bulurdu öğlen 12gibi kalkardı dahada uyumazdı ben artık yoruldum dedim bıraktım sonra 12ayını bitirince kendi kendine 12de uyudu öğlen 12de kalktı öğlen akşam uykuları düzene girdi
Selinsu1 ikiKudurukAnnesi onceki postlarini okumadim ama bay bay night cok populer oldu bende 15 aylik kizim icin aldim uyku saatinden yarim saat once iciriyorum henuz deneme asamasindayim sende denersin belki
Muhyuf ikiKudurukAnnesi Canım kaç yaşında. Valla ben kafayı yemiştim iyice uykusu var ama saat 1 2 kadar uyumuyor zorla uyuyordu bu arada oğlum 2 buçuk yaşında geçen eşim bay bay uyku damlası almış iki gündür veriyorum hemen uyuyor
ikiKudurukAnnesi Mavibattaniye o kadar güzel düzenimiz vardı kii şu son 10 15 gündür bir şey oldu çocuğa uykusu var bacım uyumuyir
covirgin Mavibattaniye kulağıyla oynayınca uykusu gelmiş mi oluyor bilmiyordum valla benim yavrumda kulağını elliyor bazen
Mavibattaniye ikiKudurukAnnesi papatya cayi ya da ihlamur cayi versen azcik ya da iciyorsa ayran ya da yogurt versen meyveli falan ah bilemedim ki ne dicemi
Melekanne1592 ikiKudurukAnnesi aaa benimkide öyle bu aralar sıyırmama az kaldı sizinki kaç aylık acaba
ikiprensannesii2 covirgin kulaklarıyla, gözleriyle oynarsa ellerini yumruk yaparsa da uyumak istiyo derler😀yumruk olayı ne kadar doğru bilmiyorum 🤷🏼♀️
covirgin Mavibattaniye bence senin bebegin yapıyor sadece bunu kızartacak kadar oynamıyor benimki her bebek farklı tabi 😁
Oge ikiKudurukAnnesi diş çıkarıyor olabilir mi benim oğlumun her diş döneminde uyku düzeni alt üst olur
Aaanaaa covirgin benimki kaş ile oynuyor ama kendi kaşı ile değil uyurken yanında kim varsa onun kaşıyla kimseyi bulamazsa kendi kaşıýla 5 yaşına geldi hâlâ devam ediyor..
Melekanne1592 ikiKudurukAnnesi benim de 10 aylık çok zor. bizim uyku rutinimiz var dı ne olduysa 8. Ayda oldu 😔inşallah düzelirler ama benim umudum kalmadı😑
Selinsu1 Uraska uykuya hazırlanırken savasiyorduk simdi sakinledik en azindan uykuya geçişimiz kolaylasti ama hala geceleri 2 3 kere uyaniyor dis dönemindeyiz zaten bilmem Insallah faydasini gorururz