Deletedmom0099 11 kullanıyorum cok memnunum geçenlerde pil sorunu vardı bir anda kapanıyordu şarjı bitip, servise götürdüm sıfır telefon verdiler ana kartta sorun varmıs, yapmıyolar yenisini veriyolar. suan sıfır telefonum oldu, apple bu konuda çok iyi
Kuzey06 Gfgfd onuda cevremde cok kullananlar var hep memnunlar. Ama iPhone bagimlilik yapiyor haberin olsun 😂
Annesirintugceuzun Gfgfd Çünkü işletim sistemi çok hızlı, kamerasının da telefonun da üstüne yok. Başlı başına kalite. ☺️ Reklam yapıyormuşum gibi oldu 😁