AyPerisiVeGokPrensininAnnesi
20 aylık.Toz olayını dolap açısından mı yoksa oyuncaklar açısından mı soruyorsunuz? 🙈 Bence karmaşık durmuyor.Kitaplık gibi düşünün :) Oyuncak çağı bitene kadar yeterli olur diye düşünüyorum.Çünkü ben her iki, üç ayda bir ilgilenmediği, artık sevmediği oyuncaklarını seçip ihtiyacı olan insanlara falan dağıtıyorum.O yüzden çok aşırı aşırı oyuncağı olmuyor.