Gamzeser AyPerisiVeGokPrensininAnnesi yerin varsa odada 1 resim kullanışlı bnm 6 var kutu dolaptan ama kızım ne zaman bişey alacak olsa kutuyu nap diye ye atıyor bide bnm yerim yoktu ondan aldım oyuncakları topluyor
Annesirintugceuzun AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ben kampanyalı yakalamıştım şansa 🤦🏻♀️☺️ Ama çok memnunum. 🤌🏻
Furug Yaaaa bende kitaplik var beyaz bosa cikti simdi acaba icine oyunck sepeti alsam ayni islevi gormezmi diye dusundum 🤣
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Furug Çok mantıklı bir kaç ray al tak, üzerinede 3-4 sepet tamam. Ya da suntadan raf kestir. Normal saklama kaplarından koy içine masrafsız. 😂
Furug AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ya rafli aslnda ray yok icinde yapabilir miyim acebaa🤣😄 baktim bunlarda baya iskeleto kitaplik tarzinda… Ikeada ütüldük bayaaaaa daa 🤣🤦♀️ arrk bir sey alcm deersem esim kufur edecek ajshshshsh
Annesirintugceuzun AyPerisiVeGokPrensininAnnesi O zaman ikincisinin daha geniş çekmeceli olanı var ya. Onlardan bakabilirsin. 👌
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Furug E raf varsa sadece kapaklı kutulardan al. Hepsi buradada var mesela 4 tane kapaklı 150 biraz önce gördüm. Raf varsa yeter.
Yerfistigininannesi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi yeriniz varsa üstteki yoksa alttaki ben alttakinin dort çekmeceli beyazını kullanıyorum cok memnunum hersey toparlıyo
Yerfistigininannesi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi o zaman üsteki daha güzel duruyo🤭 toz kir açısından dusunursenizde ikiside bence ayni çünkü kutular yerdeki tum kılları tozları çekiyor
iremyy AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 👇🏻 Bundan 🥰 https://www.vivense.com/mordeka-12-sepetli-cok-amacli-montessori-oyuncak-dolabi-modeli.html?gclid=Cj0KCQjw4ImEBhDFARIsAGOTMj-hQHi9GJCm5Y6PEl40A54Y-4E10cDOPPtGu18wn02nnc0VzMeLVeIaAt9LEALw_wcB