nursocum AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bende beğendim onu çok tatlı ama bana göz yorar ve toz olurmuş gibi geldi canım ☺️
Misirekmegii AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bizim normal dolabimiz var odayı kaplıyor yer yok anlıyacağınız normal dolap içine koyuyoruz
nursocum AyPerisiVeGokPrensininAnnesi yaşadığınız yere bağlı aslında teyzem Mersin’de hiç tozlanmıyor evi. Ama bizim evi görme çevrede inşaatlarda var hergün toz almaya müsait 🤷🏼♀️
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi metehnn Ben model olarak attım ya,alırsam beyaz alırım düz. Odada yeteri kadar renk oldu. 🙈
Misirekmegii AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bebe odasına biraz büyük dolap yaptirmisiz görsen çeyizlik dolap gibi
ikiKudurukAnnesi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi normalde ikincisinden almayi düşünüyordum ama ilk attığın çok güzel yaa çok beğendim onu 😂 Fiyatı ne kadar kız
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ikiKudurukAnnesi 255 miydi neydi 😂 birde rengarenk olanı var onun. Sepetleri renkli yani. 😂 Ya çok toz olmazmı?
ikiKudurukAnnesi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi evet olabilir ama çocuğun görüp alması bakımından iyiymiş
Bireylulmeselesi02 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 1 çok güzel ama ordan alıp dağıtmaları daha kolay olur gibi 🤗
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bireylulmeselesi02 Evet tam boylarına uygun, içleride eğimli görmesi için. 😂
Eminos AyPerisiVeGokPrensininAnnesi alttaki midelin benzerinden arkadasim almis ama yikilacak gibi duruyor dedi o yuzden koyamamis odasina ustteki de guzel ama bana biyle acik olan dolaplar kullanissiz duruyor cocuklar oynasada oynamasada boşaltıyorlar dolaplari
Ceydakoruc AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bende 2.den var kuzum A101 den aldım 110 a çok çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim 🥰
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ceydakoruc Bende ondan alacağım galiba, ötekini aşırı beğendim amaaa çok toz olue gibi geliyor bana.