Misirekmegii AyPerisiVeGokPrensininAnnesi renkli olanı tercih ederdim. Ilk olan karışık duruyor sanki ve göz yoruyor. Diğeri daha derli toplu
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi kimse yok mu? @Cheddar @Woody @2lokummannesiii siz de hangisi var kızlar? @zarifbirhanim @NesLyy- @YavruKurdum 😂
zarifbirhanim AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bizde oyuncak dolabı yok bacım 😃😃 resimler bende açılmıyor neden? 😳😳
Woody AyPerisiVeGokPrensininAnnesi İlkini çok beğendim. Şu denk gelmişti bana. 2 tane almıştım. Tavsiyem bu tarz alacaksan hepsi küçük rafı olmasın attıgın gibi. Bazı oyuncaklar sıgmayabilir çünkü https://www.hepsiburada.com/pratico-2-buyuk-2-kucuk-beyaz-sepetli-oyuncak-dolabi-p-HBV000013VRB0?magaza=praticomobilya
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi zarifbirhanim Aa bilmem ki neden, google üzerinden bak bir de gözükür öyle. 😂
YavruKurdum AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Hayır ama şu an sen atınca almaya karar verdim evimde değilim ya beybisi bir şeyim yok henüz
zarifbirhanim YavruKurdum AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Göründü fotoğraflar şimdi. Ben ilkine bayıldım ya. Ama çok yer kaplar bu. Kaç para ? 😃😃
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi YavruKurdum 😂 A doğru okudum postu. Neden değilsin ki? Hangisini alıcaksın? 😂
YavruKurdum AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Kaynanamdayim eşim Suriye de kız 😂 Ay o en üsttekini alırım çok şirin öbürü bana meyve sepetini anımsatıyor
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Misirekmegii Diğerinde sepetler açık,bira eğimli içini görerek istediğini alması için. ☺️ Bilemedim. Siz kullanıyor musunuz?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi YavruKurdum 😂 Biraz eğimli o da içini görsün çocuk istediğini alsın diye. Ama açık olursa çok tozlanır mı? Onu düşünüyorum. 😂
Misirekmegii AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bizim normal dolabimiz var odayı kaplıyor yer yok anlıyacağınız normal dolap içine koyuyoruz