Deletedmom_52 Ben kullanıyorum çok memnunum . Mutfak dolaplari , batarya , fırın , ocak şimdilik buralarda kullandım çokta memnun kaldim . Birde halıma kızım vişne suyu döktü sıktım beklettim ve çıkardı evden eksik etmeyeceğim bir ürün bu kadar kişinin memnun kalmamasına şaşırdım açıkçası maliyetli bir üründe değil. Eşimde arabanın jantlarında kullanıyor çok memnunmuş 👍😊