NurrA GizemHazal 😔 biraz erken anne oldum onun gerginliği var sanki ondan rahatlayacağım dönemi iple çekiyorum 🤗
Dadam Atesbocegi benim oğlum da 15 aylık, dediğin gibi her yeri kurcalıyor, annem diyor ki siz hiç böyle değildiniz, Karıştırmazdınız, ben de sorguluyorum acaba benim çocuğumda mı sıkıntı var diye 😂
NurrA Atesbocegi 😃 uyuyor olman beni cezbetti sanırım uyuyabilirsem hepsine yeteceğim 😃 sağlıkla büyüsün 😍
Ozcskrl NurrA valla ben rahatladım ne yalan söyleyim 9 aylık. En azından suan kendi basına oyalanıyor gece daha uzun uyuyor derdini a çok anlıyorum eskiye göre ben mutluyum yani😀
Yengecanne_ Şuan altı aylık oğlum ve oturuyor.Önüne oyuncakları koyuyorum biraz (10dk falan) oyalanıyor.En azından pişt diyorsun gülüyor espiriden anlıyor.birlikte daha eğlenceli vakitler geçiriyoruz birbirimize alıştık birbirimizi anlıyoruz.İlk aylar bence daha zordu gaz sancıları ne istediğini anlamıyorsun sürekli ağlıyorlar.Bence her anları çok güzel 🥰 bir daha geri gelmicek.Kucağınıza yatırıp uyutun bol bol hemen büyüyorlar
NurrA Yengecanne_ Ay evet zor henüz derdinden de anlamıyorum memeyi atıyor basıyor çığlığı gazını çıkarıyorum meme aranıyor memeyi veriyorum bu defa gaz çıkarıyor ona bile ağlıyor 😓
Yengecanne_ NurrA gerçekten ilk başta öyle oluyor.Ama sabrı öğreniyor insan.Artık ben diyordum ki ağlayacayağı zaman kadar ağlayacak kabulleniyor insan zamanla 😁 üzülmeyin o da sizin gibi karmaşada