Şu an 21 aylık ve ilk 1 ayı hiç hatırlamak istemiyorum. Bana da hep büyüdükçe zorlaşır diyorlardı ama bence tam tersi. Birlikte gülüp eğleniyoruz. Ağladığı zaman en azından neden ağladığını, onu neyin üzdüğünü, neyin sevindirdiğini biliyorum. Yürüdükten sonrası çok kötü demişlerdi ama onun o minnak ellerinden tutup markete, parka gitmenin ne kadar harika olduğunu söylememişlerdi. Bence her ay bir öncekinden daha büyülü ve kolay