Ndrg-12 uyuturken süpürgeli pış pış açıyorum ben de bi andan zzzzzz diyerek(nefesin kesilebilir korkma alışıyor insan) ayakta zıplata zıplata geziyorum. Uykuya geçer gibi olduğunda emzirmeye çalışıyorum bizde 3 ay 25 günlüğüz yani bu atak batağındayız. İnşallah tez vakitte sağ salim atlatırız. Găzamız mübarek olsun 