mevasmommy Ervairmak ne aceleniz var büyüyünce yiyecek zaten hepsini, tadım yaptırsaydınız bari bu kadar erken başlama meraklısıysanız, bas bas bağırıyo herkes 6 aydan önce anne sütü ya da formül süt verin sadece su bile vermemek en iyisi diye 🤷🏼♀️
prensannesi55_ Ervairmak Doktorunuza sordunuz mu bizim doktorumuz 4.ayda gecmemizi istedi ama once tadimlarla bende hala kararsizim erken oldugu icin
turunculuanne Ervairmak erken bence. Hele de kendi yendiğiniz çorbalardan veriyorsanız hiç vermeyin derim doktora danışın. Sindirim sitemleri hazır olmuyor o kadar küçükken.
Elifinmamisi Ervairmak Emziriyorsan daha erken bence midesini doldurursan anne sütünü daha az alır. Zarari dokunacagini sanmiyorum alerjisi yoksa ama faydasida yok su an onun icin corbanin 😊