Benim bebeğimde ilk aylar öyleydi cok ağlardı 1.5 aylık iken gaz problemi yaşadığını öğrendik surekli sırtını ovardık gazını çıkarırdı ama yeteri kadar değilmiş gaz ilacıyla biraz sakinleşti bide beşiğinde uyumazdı yanıma aldım o sekilde bebegim sakinleşti 3 aydan sonra ağlamalar hafifledi bazen bebek anne kokusunu hep hissetmek istermiş.