Arkadaşlar yarın tam 1 aylık olcak ama hiç bir sekilde ne gece ne gündüz uyumuyor sürekli omzumuzda bacalarımızda uyuyo koydukmu beşine, kanepeye anında gozlerini açıyor, ve aşırı agliyo, ne şu içmeye vaktimiz oluyo ne yemek yapmaya nede yemeğe izin veriyo, ne kadar böyle gider acaba, ve 1 aylıklar 90 ml süt içmesi gerekirken benimki 40 içiyor 60 ml içmesi çok nadir beni emmedigi için sagiyorum bu arada fikirlerinizi bekliyorum