Mrs_Mert UmayDuruMom ben doğum zamanı gecelik ve sabahlığı çok uyguna getirmiştim gayet de güzeldi. Ama dediğim gibi şallar kalite olarak nasıl bilmiyorum. Sanırım günlük falan kullanılabilir. Bazen günlük indirimler oluyo baya iyi indirim yapıyo 😊
dandiniko UmayDuruMom bende çarşıya çıktıkça yada yeni kıyafet aldıkça alıyorum 😁 marka filan almıyorum ya bi şeyi çok uzun kullanmayı sevmiyorum galiba ondan 🤣
dandiniko UmayDuruMom bende aynı valla zaten bir sezon giydiriyorsun diğer sezon daha farklı şeyler çıkıyor bu sefer ona hevesleniyosun 😂
Mhmtzym UmayDuruMom ben şal satışı yapmıyorum ama benimde dolap hesabım var fazla kullanmadığım kıyafetleri koydum ama hiç satılmadı henüz😬