UmayDuruMom Tesettürlü bayanlar kıyafetlerinizi nerden alıyorsunuz ve şallarınızı uygun fiyatlı bir yer kaldı mı 😂
Sucukluyumurtaa UmayDuruMom bugün biraz baktımda aşırı pahalı her yer 🤯 ama butikmoor var orası indirimdeyken fena değil.
ilknurgoksu UmayDuruMom şallar için Qef Officall da indirim var bir kaç tane alsanız bile uzun süre kullanırsınız🎀
duasmom Butiklerden alıyorum Kıyafetleri. İpek şal kullanıyorum fiyatları o kadar arttırdılar ki neyse ki şal satışı yaptığımdan çok daha ucuza alma fırsatım oluyor
Happydef UmayDuruMom moda kaşmirin pamuk sallari çok güzel indirime de giriyor arada ,20 25 e geliyor
Mhmtzym UmayDuruMom dolap uygulamasından şal bakabilirsiniz. Yeni etiketli çok daha uyguna satılıyor. Ben aldım memnun kaldım
Aysealprsln Valla niye yalan söyleyim avrupa yakasindan giyiniyorum yada morlimo diye magza var samsunda uygun hem kaliteli oradan şal da nerede uygunsa ordan
UmayDuruMom Aysealprsln öyle valla marka takıntısı olan biri değilim neresi uygunsa ordan alırım pazardan bile
Mrs_Mert UmayDuruMom tesettürlü değilim ama modanisada indirim vardı. Şallar 14 TL falandı tabi kalite olarak nasıl bilmiyorum. Ramazan indirimi diyodu bi bakın isterseniz ☺️
Azsonraa UmayDuruMom en son aliswerisimi alvinadan yapmistim tesettur magazasi sal we esarplarimi ipek kullaniyorm hem kaliteli he cok şık duruyor biraz pahali ama degiyor
Mhmtzym UmayDuruMom ben şal satışı yapmıyorum ama benimde dolap hesabım var fazla kullanmadığım kıyafetleri koydum ama hiç satılmadı henüz😬