baderya İsmi damlatmaz bardak olarak geçmiyor alıştırma bardağı olarak geçiyor. Ama evet demekki herkesin beklentisi farklı ona bir şey diyemem. 🤷♀️Bir suluk için neden bu kadar sinirlendiniz onu da anlamadım, avent benim babamın markası değil. O örnek verdiğiniz sitelerde memnun olmayanlar kadar benim gibi memnun olan dünya kadar insan da var. Neyse siz başka marka araştırın o zaman,fikir sormuşsunuz ben de fikrimi söyledim. Ayrıca her bebek ve her bebeğin yutkunma refleksi de bir değildir 😉🙋🏻♀️