baderya Yenı aldık ama damlatıyor ! ustelık ucu yenılemek ısteyınce kendısınden daha Pahalı sanırım ve bulamıyorum , kapak desenız kayboldu . Acaba kullananlarda durum nasıl? Nereden uc ve kapak bulurum?! (mor olandan bahsedıyorum)
Reyna baderya iki cesit damlatmaz bardağınıda kullandım biri mavi olan biri de yeni çıkan penguenli olanlar kesinlikte damlatmıyor
Aalya baderya ben dr wee baby nin aldım denemek ıcın ama ilk gunler akıtmıyodu. bir hafta sonra falan deliği yırtılmış,biraz byümüs . bebegm mi ısırdı naptı anlamadım yani dişi de yok 🤦♀️😆
ozge3747 baderya UCU ve kapağı ayrı ayrı satılmıyor ucu eskidiğinde yeni bir bardak almanız gerekiyor. Evet damlatıyor ama ekgıdaya başlangıçta bebeğin en rahat su içtiği suluklardan biri. 12 aya kadar onu kullandık sonra avent ve nukun pipetlisine geçtik. Ben memnundum
baderya Reyna Ben yeni aldım bunları amacı hem de diğer deliğinden damla geliyor Faturayı kaybettim servise de götür emiyorum ucu zaten çok pahalıymış nerede bulurum bilmiyorum
ozge3747 baderya Damlatmaması çok önemli bir özellik mi sizin için? O ürün için zaten damlatmaz diye bir iddiaları yok ama pipetlileri muhteşem. Ayrıca ekmgıdaya yeni geçiş sürecinde çocuk sadece su içmek için kullanacak, eline oyuncak gibi vermezseniz yanında kontrollü içirirseniz sorun olmaz. Sonrasında pipetlileri eline rahatça verebilirsiniz. Dişleri çıktıktan sonra o bardak uzun vadeli olmuyor zaten. Isırıp koparıyor.
ZMK baderya bende bi arkadaşımda görüp aldım çok çok memnundu hiç akıtıyor demedi farkedilmicek gibide değil ki
uykucukoala baderya bende aldım onu o kadar damlattı ki kızım içermiyor sanıyordum onu atıp wee baybinin aldım gayet de memnunum
odymerve Ben kullanıyorum ama hic problem yasamadim simdilik tabi muhtemelen ilerde yasayacagim gibi tecrubelerinize bakarak uzuldum
baderya ZMK dimi ben deyince abartma bebek alışır diyorlar hatta kesiğini daha da büyütenler varmış ilginç yahu bebeğim dişi bile yok ısırdığı an boğulacak gibi oluyor daha ne ya
Organikumos baderya bebedor kullanıyorum cillop gibi 😂 herşeyin pahalısına kaçan ben bunda ucuza kaçtım ilk defa memnun kaldım bişeyden damlatmıyorda hiç.
baderya ozge3747 yanıtınız için teşekkür ederim ancak ismi “damlatmaz bardak” olarak geçiyor yani evet iddiaları bu. Oyuncak gibi de vermiyorum zaten yeme içme işleri ile oyun zamanını ayırt ettirme çabasında olan bir ebeveynim. İlk aldığımda bile ters çevirdiğimde damlattı, bir kez bebeğimin (dişleri olmamasına rağmen) ısırması ile de ağzına çok fazla su geldi ve boğulacak gibi oldu. Ayrıca iddiaları 6+ ay için uygun oldukları. 9+ sonrası için pipetli tavsiye ediyor marka. Tüm satış noktalarındaki yorumlara bakarsanız da benimki ile benzer yorumlar ile karşılaşırsınız. Bu postta dahi aynı şikayette insanlar var. Beklentiyi karşılamayan bir ürün ve malesef mağduriyet ile de ilgilenmediler (servis sonrası). Uzun uzun neden yazdım onu da anlamadım bu yorumunuz sonrası ama lütfen yorum yapmış olmak için yapmayınız. Hayırlı ramazanlar 🌸